Public Relations

PR (public relations, pijar, piar) w powszechnym rozumieniu określa budowanie i utrzymywanie odpowiednich relacji pomiędzy organizacją i jej otoczeniem. To jedna z ponad 2000 definicji, które powstawały na przestrzeni lat. Działania z zakresu CSR podejmowano już w XIX wieku.

Public Relations

Dziś trudno wyobrazić sobie firmę, która nie dba o właściwe relacje z pracownikami i kandydatami na pracowników, z instytucjami, mediami, liderami opinii publicznej, inwestorami, czy w końcu organizacjami pozarządowymi. Z drugiej strony same organizacje pozarządowe potrzebują rozgłosu i wykreowania wizerunku, by zakorzenić się w opinii publicznej. Nie tylko przetrwać, ale aktywnie działać i osiągać sukcesy w zakresie swojej działalności.

Jak się wyróżnić, jak wykorzystać swoje silne strony, w jaki sposób dotrzeć do grupy swoich odbiorców, zaplanować i osiągnąć cel?
Jak znaleźć organizację, która pomaga w sposób najbardziej efektywny tym, których Ty sam chciałbyś wspierać? Jak zaprojektować sposób wsparcia i dopasować do Ciebie?
Na wszystkie te pytania odpowiemy w serwisie i/lub po rozmowie z Tobą. Do zobaczenia w zakładce kontakt i na Facebooku.