Fusion System - Skuteczna reklama w Internecie

Fusion, jako system zarządzania marketingiem, pozwala na skuteczną promocję wszelkich firm w Internecie. Jego charakterystyczną cechą jest czerpanie ruchu z wyszukiwarki oraz zarządzanie jego właściwościami. Tworzona kampania reklamowa potrafi dotrzeć do grona odbiorców na całym świecie. Program zajmuje się także czuwaniem nad...

Public Relations

PR (public relations, pijar, piar) w powszechnym rozumieniu określa budowanie i utrzymywanie odpowiednich relacji pomiędzy organizacją i jej otoczeniem. To jedna z ponad 2000 definicji, które powstawały na przestrzeni lat. Działania z zakresu CSR podejmowano już w XIX wieku. Dziś trudno wyobrazić sobie firmę, która nie dba o...

Blog dla organizacji pozarządowej

Coraz więcej się mówi o wykorzystaniu blogosfery do działań marketingowych. Jeszcze kilka lat temu nie istniało takie pojęcie, ale z roku na rok blogosfera rośnie w siłę. Według badań możemy szacować iość blogów w polskim internecie na liczbę 3 miliony (Megapanel PBI/Gemius, XI 2011) Od 2010 roku mamy Blog Froum Gdańsk, w tym...

Publikacja na blogach

Coraz więcej się mówi o wykorzystaniu blogosfery do działań marketingowych. Jeszcze kilka lat temu nie istniało takie pojęcie, ale z roku na rok blogosfera rośnie w siłę. Według badań możemy szacować iość blogów w polskim internecie na liczbę 3 miliony (Megapanel PBI/Gemius, XI 2011) Od 2010 roku mamy Blog Froum Gdańsk, w tym...

Kto jest użytkownikiem Twoich kanałów social?

Badania prowadzone regularnie przez marketerów w Stanach Zjednoczonych jednoznacznie wskazują, że to kobiety częściej loguję się w serwisie Facebook. Ich motywacja jest również dość ciekawa - nie chcą aby żadna ważna wiadomość umknęła ich uwadze. Co dają administratorom kanałów w social media takie informacje? Jednym...